poniedziałek, 4 czerwca 2012

Prolog : )


I znowu słuchawki w uszach. Moments ? O tak.

Drzwi zamknięte, światło zgaszone.
I znowu moment, gdy wszystkie wspólnie spędzone chwile miotają się po mojej głowie. znowu wszystko powraca.
Ale te wspominam to już po raz ostatni...

'...Harry wybacz, nie mogę...'

'...Ale ja.. nie jestem gejem...'

'...Uwierz, te słowa bolały mnie zawsze, ilekroć powracałem do tamtego dnia. Ale zostały wypowiedziane i nie da się tego cofnąć... Choćbym bardzo tego chciał...'


___________
A więc zaczynamy. : )
Moją inspiracją jest pewne opowiadanie. Na pewno domyślicie się, jakie. Nie, nie będzie takie samo. Będzie inne. Rozdziały będą się pojawiać co jakiś tydzień, czasem częściej.
Jeśli chcecie być informowane i nowych, dawajcie swoje fbl albo nr GG : )
Proszę także o komentarze. Nie tylko chwalące. Jeśli mam coś poprawić - pisz.
Następny w środę : )

2 komentarze:

  1. Boziu już czekam na rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze się zaczyna :D
    czekam na 1 rozdział :D
    i zapraszam do mnie -> something-about-the-sunshine-baby.blogspot.com
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń